Aplikacja mobilna SGB Mobile - Nadnotecki Bank Spółdzielczy
Korzyści aplikacji mobilnej
- mobilność – interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych – telefony komórkowe, tablety,
- wygodna i szybka kontrola środków na rachunkach,
- dostęp do środków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę,
- przejrzysta, funkcjonalna aplikacja do codziennego bankowania,
- pierwsza w Polsce aplikacja, która umożliwiła zarządzanie subskrypcjami (w dowolnej chwili możesz zrezygnować z usługi, której płatności są przypisane do Twojej karty płatniczej),
- zmiana limitów transakcyjnych karty,
- dostęp do portfeli cyfrowych oraz BLIK-a
Dzięki aplikacji SGB Bank:
- sprawdzisz stan środków na swoich rachunkach,
- przejrzysz historię wykonanych operacji,
- podejrzysz swoje kredyty i lokaty,
- wykonasz przelewy internetowe,
- zapłacisz BLIK-iem,
- masz kontrolę nad subskrypcjami podpiętymi pod Twoją kartę płatniczą,
- skorzystasz z portfeli cyfrowych,
- zmienisz limity kartowe,
- ominiesz kolejki do bramki na autostradzie, dzięki usłudze Autopay,
- możesz dbać o swoje zdrowie, dzięki łatwemu dostępowi do aplikacji Activy.
Jak aktywować aplikację SGB Bank?
Zainstaluj aplikację z autoryzowanych sklepów App Store (iOS - Apple), Google Play (Android) i zainstaluj na urządzeniu mobilnym
Wpisz swój identyfikator bankowości internetowej, zdefiniuj nazwę użytkownika, dodaj urządzenie mobilne w bankowości internetowej
Zdefiniuj, wpisz i zapamiętaj identyfikator e-PIN, który będzie potrzebny do logowania w aplikacji oraz zatwierdzania transakcji
Dostosuj ustawienia aplikacji do swoich potrzeb i korzystaj z mobilnej bankowości
Pobierz przewodnik po aplikacji SGB Mobile
SGB Mobile przewodnik
Pobierz