Zastrzeganie kart - Nadnotecki Bank Spółdzielczy
ZASTRZEGANIE KART
UTRATA KARTY PŁATNICZEJ LUB KREDYTOWEJ
W przypadku utraty Karty płatniczej (Visa, MasterCard) jej Posiadacz lub Użytkownik powinien niezwłocznie zastrzec kartę podając swoje dane personalne. Można tego dokonać w Banku lub telefonicznie w PolCard.
Zastrzeżenia telefoniczne można dokonywać przez całą dobę siedem dni w tygodniu:
- z kraju – tel. 800 888 888 (bezpłatne połączenie)
- z zagranicy – tel. 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora)
Telefoniczne zgłoszenie zastrzeżenia karty musi być potwierdzone na piśmie przez osobę, która zastrzegła kartę w ciągu 7 dni roboczych w placówce Banku.
W przypadku utraty Lokalnej Debetowej Karty Płatniczej jej Posiadacz lub Użytkownik powinien niezwłocznie zastrzec kartę. Można tego dokonać w Banku w dni robocze w godzinach od 8.00-17.00 lub telefonicznie podając swoje dane personalne pod numerem 67 28-75-758 lub 67 28-75-030. Zastrzeżenie telefoniczne można dokonywać przez całą dobę siedem dni w tygodniu poprzez system Bankofon pod numerem 67 352 74 11.
ZASTRZEŻENIA KARTY BANKOMATOWEJ LUB BLOKADY USŁUGI INTERNET BANKING NALEŻY DOKONAĆ ZGODNIE Z PONIŻSZĄ INSTRUKCJĄ:
1. Wybrać numer telefonu, pod którym funkcjonuje bankofon: 67 352 74 11
2. Wybrać opcję 3 (przycisk 3)
3. – 1. blokada karty (przycisk 1)
– 2. blokada internet bankingu (przycisk 2)
BLOKADA KARTY
- podać numer PESEL
- zablokować kartę (przycisk 1)
BLOKADA INTERNET BANKINGU
- wprowadzić identyfikator internet bankingu (8 cyfr)
- zablokować usługę (przycisk 1)
W przypadku utraty Karty kredytowej (MasterCard, Visa) jej Posiadacz lub Użytkownik powinien niezwłocznie zastrzec kartę podając swoje dane personalne. Można tego dokonać w Banku lub telefonicznie w PolCard.
Zastrzeżenia telefoniczne można dokonywać przez całą dobę siedem dni w tygodniu:
- z kraju – tel. 800 888 888 (bezpłatne połączenie)
- z zagranicy – tel. 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora)
Telefoniczne zgłoszenie zastrzeżenia karty musi być potwierdzone na piśmie przez osobę, która zastrzegła kartę w ciągu 7 dni roboczych w placówce Banku.