Bezpieczeństwo
Nie używasz karty, nie logujesz się do bankowości internetowej, a każdą płatność zatwierdzasz w swojej aplikacji bankowej.
Kod BLIK to jednorazowy, 6-cyfrowy kod, który znajdziesz w aplikacji banku. Ważny jest 2 minuty. Po upływie tego czasu, możesz wygenerować nowy. Kodu używasz, by rozpocząć swoją płatność.
Wystarczy telefon żeby płacić i rozliczać się
Każda transakcja musi być zatwierdzona w aplikacji bankowej
Wystarczy przepisać kod BLIK i zatwierdzić transakcję
BLIKIEM można płacić w sklepach, wypłacać gotówkę z bankomatu oraz rozliczać się z innymi osobami przelewem na telefon
W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz, gdy wpiszesz jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w aplikacji mobilnej, a następnie zatwierdzisz go na smartfonie.
Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym – potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM.
1. Wybierz „Płatność BLIK”.
2. Wygeneruj kod w swojej aplikacji mobilnej.
3. Wpisz kod na stronie internetowej.
4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
2. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej.
3. Wpis kod na terminalu.
4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
3. Wybierz kwotę wypłaty.
4. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej i wpisz go w bankomacie.
5. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
Jeśli chcesz odbierać przelewy na telefon BLIK, zarejestruj w aplikacji swój numer telefonu.
Jeśli chcesz wykonać przelew:
1. Wybierz przycisk „Przelew na telefon BLIK”.
2. Wybierz numer z listy kontaktów lub wpisz go ręcznie.
3. Wpisz kwotę, tytuł przelewu i przejdź „Dalej”.
4. Potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji.
Regulamin korzystania z kart płatniczych SGB w ramach portfeli cyfrowych
Pobierz