Karty

Skorzystaj z nowoczesnej karty dopasowanej specjalnie dla potrzeb młodych i dynamicznych Klientów banku – osób w wieku 13-30 lat. W ofercie Nadnoteckiego Banku Spółdzielczego znajdują się karty organizacji MasterCard i Visa.

Jeżeli masz 18 lat – przyjdź do dowolnej placówki Nadnoteckiego Banku Spółdzielczego z dowodem osobistym i legitymacją szkolną lub studencką i zamów kartę, dzięki której:

  • nie musisz nosić przy sobie gotówki – zapłacisz bezgotówkowo w tysiącach punktów usługowo – handlowych w Polsce i zagranicą
  • wypłacisz gotówkę w bankomatach w Polsce i zagranicą oraz w punktach oznaczonych znakiem Cashback lub Płać i Wypłacaj
  • zapłacisz za zakupy w Internecie – korzystaj bez ograniczeń z serwisów aukcyjnych, zapłać za abonament na ulubionych portalach, płatne funkcje w ulubionych serwisach, zarezerwuj hostel, zapłać za bilet do kina lub na pociąg
  • określisz dopasowany do swoich potrzeb limit transakcyjny
  • Twoje transakcje w Internecie będą dodatkowo zabezpieczone osobistym hasłem 3D-Secure.

Jeżeli masz ukończone 13 lat – przyjdź z rodzicem do dowolnej placówki Nadnoteckiego Banku Spółdzielczego i wspólnie:

  • dobierzecie limit wypłat gotówkowych i transakcji bezgotówkowych,
  • dowiecie się jak korzystać z karty, jak zabezpieczone są dokonywane przez Ciebie transakcje, ustanowicie osobiste hasło 3D-Secure,
  • otrzymacie informacje w jaki sposób rodzice mogą sprawować nadzór nad dokonywanymi operacjami,
  • skorzystajcie z dodatkowego pakietu ubezpieczeń.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

ZADAJ PYTANIE

Wypełnij formularz

Prosimy, przepisz KOD:  captcha

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu przez Nadnotecki Bank Spółdzielczy, 89-340 Białośliwie, ul. Kościuszki 41, zarejestrowany pod nr KRS 0000103753 w Sądzie Rejonowym Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy, NIP 764-00-07-285, Regon 000580687, – administratora danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2016 r., poz. 922, wraz z późn. zm.) w celach marketingowych.