Bankowość elektroniczna

Internet Banking
Już teraz możesz kontrolować swój rachunek o dowolnej porze, z dowolnego miejsca! Bez problemu dokonasz podstawowych transakcji związanych z rachunkiem lub sprawdzisz stan swoich oszczędności dzięki usłudze Internet banking.
Twój czas jest dla nas cenny, dlatego mamy nadzieję, że możliwości jakie daje Internet, w pełni zaspokoją Twoje oczekiwania.
INTERNET BANKING umożliwia między innymi:
- sprawdzenie stanu rachunku
- wykonywanie przelewów
- przegląd historii operacji
- tworzenie listy przelewów zdefiniowanych
- definiowanie zleceń stałych
- wydruk potwierdzenia operacji
Aby korzystać z bankowości elektronicznej wystarczy:
- posiadać rachunek w Nadnoteckim Banku Spółdzielczym
- złożyć w banku wniosek w celu aktywacji usługi.
Demo bankowości internetowej: http://www.konto.naszbank.pl/
Więcej o bankowości internetowej: https://mobilny.naszbank.pl/ib/

Bankowość mobilna
Zarządzanie finansami jeszcze nigdy nie było takie łatwe, wygodne i przyjemne! Korzystaj z dostępu do konta z dowolnego miejsca i w każdym czasie.
Wersja mobilna systemu Internet Banking to rozwiązanie, które umożliwia korzystanie z usług banku na urządzeniach mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon oraz tablet z dostępem do sieci Internet. Interfejs mobilny Internet Bankingu działa równolegle z tradycyjnym sposobem dostępu do bankowości internetowej.
Korzyści:
- mobilność – interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych – telefony komórkowe, tablety
- wygodna i szybka kontrola środków na rachunkach
- dostęp do środków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę
Więcej o bankowości mobilnej: https://mobilny.naszbank.pl/ib/

SMS Banking
Wystarczy, że posiadasz telefon komórkowy, a my będziemy na bieżąco informować Ciebie o stanie środków na Twoim rachunku za pomocą usługi SMS Banking!
Usługa polega na automatycznym przesyłaniu na telefon komórkowy Klienta krótkich wiadomości tekstowych (SMS) z informacją o stanie rachunku oraz wykonanych operacjach zgodnie z dyspozycją Klienta.

Przelewy natychmiastowe
Chcesz natychmiast przekazać pieniądze bliskiej osobie, firmie lub instytucji? Zależy Ci na szybkiej realizacji transakcji, uregulowaniu zaległych opłat lub uniknięciu opóźnienia w spłacie raty kredytu bądź karty kredytowej?
Teraz, dzięki przelewom natychmiastowym Express Elixir, jest to możliwe.
Express Elixir to:
- oszczędność czasu
- innowacyjność
- bezpieczeństwo
Z przelewu Express Elixir mogą korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i przedsiębiorcy. Przelewy realizowane są we wszystkich placówkach Nadnoteckiego Banku Spółdzielczego w godzinach pracy Banku oraz w systemie bankowości elektronicznej 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Większość transakcji realizowana jest w czasie kilku sekund, dlatego jest to optymalne rozwiązanie w sytuacji, gdy liczy się czas dotarcia pieniędzy do odbiorcy.
System Express Elixir obsługuje Krajowa Izba Rozliczeniowa, która od ponad dwudziestu lat odpowiada za prawidłowy przebieg rozliczeń pomiędzy bankami w Polsce.
Limit maksymalny pojedynczej transakcji wynosi 20 tysięcy złotych. Jedynym warunkiem realizacji przelewu natychmiastowego jest dostępność usługi w banku odbiorcy.
Wykaz banków uczestniczących w systemie Express Elixir:

Sm@rt wypłaty
Sm@rt wypłaty umożliwiają korzystanie z bankomatu bez karty. Klient za pomocą Internet Bankingu, może utworzyć zlecenie w formie elektronicznego czeku, realizowane za pomocą kodu SMS. Zlecenie w takiej formie Klient może zrealizować sam lub wskazać nr telefonu, na który system ma przesłać kod innej osobie.
Sm@rt Wypłaty może utworzyć także pracownik banku na zlecenie Klienta i przekazać je w postaci SMS lub wydruku. Każde zlecenie Sm@rt wypłaty jest jednorazowe, ważne w określonym czasie oraz na określoną kwotę. Nie jest możliwe wykorzystanie kodu ponownie.
Aby skorzystać ze Sm@rt wypłaty należy podać w bankomacie kod numeryczny, aby następnie uzyskać określoną przez właściciela rachunku kwotę. Usługa dostępna jest wyłącznie w bankomatach Nadnoteckiego Banku Spółdzielczego.

Doładowanie telefonów
Doładuj telefon we wszystkich sieciach!
- w kasach
- bezpośrednio u pracowników obsługi klienta
- z posiadanego rachunku bankowego
- również przez Internet
WYGODA / BEZPIECZEŃSTWO / OSZCZĘDNOŚĆ
KORZYSTAJ Z PROMOCJI OPERATORÓW!

Przewodnik dla Klienta
Internet Banking – Instrukcja użytkownika Klienta indywidualnego
Internet Banking Mobilny – Instrukcja użytkownika
Aplikacja mobilna Nasz Bank – Instrukcja użytkownika (Android)
Aplikacja mobilna Nasz Bank – Instrukcja użytkownika (iOS)