UTRATA KARTY PŁATNICZEJ LUB KREDYTOWEJ

W przypadku utraty Karty płatniczej (Visa, MasterCard) jej Posiadacz lub Użytkownik powinien niezwłocznie zastrzec kartę podając swoje dane personalne. Można tego dokonać w Banku lub telefonicznie w PolCard.
Zastrzeżenia telefoniczne można dokonywać przez całą dobę siedem dni w tygodniu:

  • z kraju – tel. 0 prefix 22 515-31-50
  • z zagranicy – tel. 00 48 22 515-31-50

Telefoniczne zgłoszenie zastrzeżenia karty musi być potwierdzone na piśmie przez osobę, która zastrzegła kartę w ciągu 7 dni roboczych w placówce Banku.

W przypadku utraty Lokalnej Debetowej Karty Płatniczej jej Posiadacz lub Użytkownik powinien niezwłocznie zastrzec kartę. Można tego dokonać w Banku w dni robocze w godzinach od 8.00-17.00 lub telefonicznie podając swoje dane personalne pod numerem 67 28-75-758 lub 67 28-75-030. Zastrzeżenie telefoniczne można dokonywać przez całą dobę siedem dni w tygodniu poprzez system Bankofon pod numerem 67 352 74 11.

ZASTRZEŻENIA KARTY BANKOMATOWEJ LUB BLOKADY USŁUGI INTERNET BANKING NALEŻY DOKONAĆ ZGODNIE Z PONIŻSZĄ INSTRUKCJĄ:

1. Wybrać numer telefonu, pod którym funkcjonuje bankofon: 67 352 74 11

2. Wybrać opcję 3 (przycisk 3)

3. – 1. blokada karty (przycisk 1)
– 2. blokada internet bankingu (przycisk 2)

BLOKADA KARTY

  • podać numer PESEL
  • zablokować kartę (przycisk 1)

BLOKADA INTERNET BANKINGU

  • wprowadzić identyfikator internet bankingu (8 cyfr)
  • zablokować usługę (przycisk 1)

W przypadku utraty Karty kredytowej (MasterCard, Visa) jej Posiadacz lub Użytkownik powinien niezwłocznie zastrzec kartę podając swoje dane personalne. Można tego dokonać w Banku lub telefonicznie w PolCard.
Zastrzeżenia telefoniczne można dokonywać przez całą dobę siedem dni w tygodniu:

  • z kraju – tel. 0 prefix 22 515-31-50
  • z zagranicy – tel. 00 48 22 515-31-50

Telefoniczne zgłoszenie zastrzeżenia karty musi być potwierdzone na piśmie przez osobę, która zastrzegła kartę w ciągu 7 dni roboczych w placówce Banku.