Wyniki wyszukiwania dla:

Aplikacja mobilna Nasz Bank - Nadnotecki Bank Spółdzielczy

Korzyści aplikacji mobilnej

  • mobilność – interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych – telefony komórkowe, tablety,
  • wygodna i szybka kontrola środków na rachunkach,
  • dostęp do środków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

 

Więcej o bankowości mobilnej dowiesz się ze strony https://mobilny.naszbank.pl/ib/

Dzięki aplikacji Nasz Bank:

  • sprawdzisz stan środków na swoich rachunkach,
  • przejrzysz historię wykonanych operacji,
  • podejrzysz swoje kredyty i lokaty,
  • wykonasz przelewy internetowe,
  • wykonasz przelewy QR,
  • założysz i zlikwidujesz lokaty,
  • zatwierdzisz operacje bankowe autoryzacją mobilną.

Jak aktywować aplikację Nasz Bank?

1

Zainstaluj aplikację z autoryzowanych sklepów App Store (iOS - Apple), Google Play (Android) i zainstaluj na urządzeniu mobilnym

2

Wpisz swój identyfikator bankowości internetowej, zdefiniuj nazwę użytkownika, dodaj urządzenie mobilne w bankowości internetowej

3

Zdefiniuj, wpisz i zapamiętaj identyfikator e-PIN, który będzie potrzebny do logowania w aplikacji oraz zatwierdzania transakcji

4

Dostosuj ustawienia aplikacji do swoich potrzeb i korzystaj z mobilnej bankowości

Dokumenty do pobrania

Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android) - przewodnik użytkownika

Pobierz

Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android) - przewodnik użytkownika Klient Firmowy

Pobierz

Aplikacja mobilna Nasz Bank (iOS) - przewodnik użytkownika

Pobierz

Aplikacja mobilna Nasz Bank (iOS) - przewodnik użytkownika Klient Firmowy

Pobierz

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Polityka prywatności