Aplikacja mobilna Nasz Bank - Nadnotecki Bank Spółdzielczy
Korzyści aplikacji mobilnej
- mobilność – interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych – telefony komórkowe, tablety,
- wygodna i szybka kontrola środków na rachunkach,
- dostęp do środków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
Więcej o bankowości mobilnej dowiesz się ze strony https://mobilny.naszbank.pl/ib/
Dzięki aplikacji Nasz Bank:
- sprawdzisz stan środków na swoich rachunkach,
- przejrzysz historię wykonanych operacji,
- podejrzysz swoje kredyty i lokaty,
- wykonasz przelewy internetowe,
- wykonasz przelewy QR,
- założysz i zlikwidujesz lokaty,
- zatwierdzisz operacje bankowe autoryzacją mobilną.
Jak aktywować aplikację Nasz Bank?
Zainstaluj aplikację z autoryzowanych sklepów App Store (iOS - Apple), Google Play (Android) i zainstaluj na urządzeniu mobilnym
Wpisz swój identyfikator bankowości internetowej, zdefiniuj nazwę użytkownika, dodaj urządzenie mobilne w bankowości internetowej
Zdefiniuj, wpisz i zapamiętaj identyfikator e-PIN, który będzie potrzebny do logowania w aplikacji oraz zatwierdzania transakcji
Dostosuj ustawienia aplikacji do swoich potrzeb i korzystaj z mobilnej bankowości
Dokumenty do pobrania
Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android) - przewodnik użytkownika
PobierzAplikacja mobilna Nasz Bank (Android) - przewodnik użytkownika Klient Firmowy
PobierzAplikacja mobilna Nasz Bank (iOS) - przewodnik użytkownika
PobierzAplikacja mobilna Nasz Bank (iOS) - przewodnik użytkownika Klient Firmowy
Pobierz