O aplikacji

Z przyjemnością informujemy, że dla telefonów z systemem android dostępna jest w Sklepie Play bezpłatna aplikacja mobilna „Nasz Bank”, która przeznaczona jest między innymi do obsługi systemu bankowości elektronicznej.

Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Korzystanie z aplikacji Nasz Bank jest bezpieczne – dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.

Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia:

  • dostęp do rachunków,
  • przegląd sald i historii operacji na rachunkach,
  • wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US,
  • wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,
  • wykonywanie przelewów Split Payment,
  • wykonywanie przelewów predefiniowanych,
  • obsługę lokat terminowych – szczegóły posiadanych lokat, otwieranie i zamykanie lokat,
  • obsługę kredytów – szczegóły kredytu, harmonogram spłat,
  • mobilną autoryzację – powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem push.
  • odbieranie wiadomości – informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem push,
  • logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie (odciskiem palca).

Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.

Link do aplikacji: https://play.google.com/store/apps/

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

ZADAJ PYTANIE

Wypełnij formularz

Prosimy, przepisz KOD:  captcha

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu przez Nadnotecki Bank Spółdzielczy, 89-340 Białośliwie, ul. Kościuszki 41, zarejestrowany pod nr KRS 0000103753 w Sądzie Rejonowym Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy, NIP 764-00-07-285, Regon 000580687, – administratora danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2016 r., poz. 922, wraz z późn. zm.) w celach marketingowych.

PLIKI DO POBRANIA